Saturday, January 25, 2014

من یکخورده بی تربیتم و F-word ازدهانم نمی افتد ... و خوب البته در صنعت ساختمان کار می کنم که راست کار ایتالیایی هاست .... و بدون F-word به من حقوق نمی دهند !! سهیل و نازنین چند بار من را -به حق - دعوا کرده اند

حالا اینرا نوشتم که بگویم چقدر متاسف می شوم می بینم بین روشنفکران ... اکتیویستها ... انقلابیون ... شبه-انقلابیون جوان یا میانسال یا پا به سن گذشته هنوز بحث سر گروه ها و عملکرد سالهای انقلاب 57 موضوعیت دارد ... بی اینکه به جریانات بعد از جنگ جهانی دوم در بسترش .. یعنی شکوفایی و رشد سرمایه داری بین المللی ... رشد صنعت جنگ ... خشونت استالینیزم و اثر عملکرد شوروی در فروپاشی احزاب کمونیست بسیاری از کشورها در این دوران ... تک قطبی شدن دنیا برای دو دهه ... و ظهور مجدد امپریالیستهای چین/روسیه ... و مبارزه ی پشت پرده ی نیروهای سرمایه داری برای غارت منابع طبیعی و نیروی انسانی جهان، کوچکترین توجهی شود ...

مبارزه در جهان امروز در جبهه های مخالفت با امپریالیسم/کولونیالیزم/اکو-کاپیتالیسم .. مباره برای «حق آب سالم» ... «حق غذای سالم» ... مبارزه علیه «سرمایه داری تسلیحاتی» ... مبارزات مربوط به حقوق جیوانات اینقدر قوی و گسترده در سراسر جهان در جریان است ...
دانستن همه ی اینها حیاتی است: کانسرواتیسم/لیبرالیسم/ سوشیال و لیبرال دمکراسی/نئو لیبرالیسم ....... عملکردشان ... نحوه ی حضورشان ... مهم است دانستن مبارزه ی مداوم و عمیق امریکای جنوبی به سمت سوسیالیسم ...نقش افریقا در معادلات جهان

و بعد توی صفحه های دوستان ایرانی ...
معمولا زیر لب می گویم Fuck-off بابا و می روم یکجایی وقتم را صرق مطالعه می کنم که فکر کنم دو کلام یاد می گیرم.

No comments: