Sunday, March 28, 2010


نوشته ی زیر را در تاریخ ۲۵ ژوئن سال ۲۰۰۸ اینجا پست کرده بودم ... دوباره پستش می کنم برای این تابستان ... حالا البته به تصویر زیر یک پسرک ۱۴ ماهه ی خوشگل و خوردنی مهربان و دلربا با چشمانی عمیق و پوستی مثل برگ گل (بی شوخی هزار تا صفت دیگر می توانم اینجا برای جان دلم ردیف کنم) افزوده شده است که شکل و شمایل زندگی ام را -حتی اگر نگوییم که مفهوم آن را- تغییر داده است... ...
در دوسال گذشته ... یعنی از زمانی که فهمیدم که یوسف با من است... زندگی ام در جای دیگری در جریان بوده است ... با او ... و لاغیر. حالا گمانم دیگر باید بازگشت به طبیعت و جانورانش ... درنده یا اهلی!


آهای ملت تورنتو، ما احتیاج داریم که دوباره یک گروه با حوصله و ماجراجو و طبیعت دوست پیدا کنیم و این تابستان را باهاشان برویم دوچرخه سواری و کمپینگ اینتریور (سو ماچ فور فارسی لنگویج!). اهل کوله کشی و دوچرخه سواری و کانو و کایاک سواری و در طبیعت بخوابی و سرما . گرما.
بهترین سالم در تورنتو سال ۲۰۰۴ بود که در اورکات گروهی ایجاد کردم و با چند تا آدم اینطوری آشنا شدم و تابستانی داشتم.
بماند که در تورنتو همه چیز دوره ای است. آدمها راهشان در نقطه ای به هم می رسد و بعد از هم جدا می شود. تلاقی ام در تورنتو زیاد است ... شصتاد تا گروه رفیق عوض کرده ام و هنوز یکی شان را نمی توانم بگویم: دوست!
یاژن بسیار فعال دوست یابی من تحلیل رفته یا بعد از ۳۵-۴۰ سالگی زندگی می شود جفت یابی و نه دوست یابی.
البته ما هم یک رابطه ی پارت تایم داریم به خدا ولی قلبمان -به قولی صندلی های اتوبوسی به نام لیلا- هنوز باز است برای ۷-۸-۱۰ تا رفیق.
اتوبوس که به این راحتی پر نمی شود. ۲۰-۳۰ تایی هنوز جا هست به خدا.

5 comments:

دارا said...

آهای ملت تورنتو
دریابین لیلای لیلی ما را
نکند تنها بماند
فقط لطفا کمپینگ به جایی بروید که موتور برق داشته باشد

دارا said...

حالا که ما تعطیلات ملال آوری رو سپری میکنیم، ادمین وبلاگ غیبشون زد

آهای ملت تورنتو

نگفتم که حـــــالا!!
حالا کو تا تابستون؟

زن روزهای ابری said...

ما رفیق از راه دور شما . بد است ؟ هر چند با این همه فاصله از دوچرخه سواری و کمپینگ و این ها خبری نیست طبیعتا . اما آمدی این ورها هوای تان را داریم شدید . به جان همان یوسف جان تان که ما برای رفیق کم نمی گذاریم :)

لیلای لیلی said...

رفیق راه دور ... آخ رفیق راه دور ...
همین دوری رفیق است که کشنده است ...
خانم خانمهای روزهای ابری ... من که شما را ندیده دوست می گیرم ...
از میان نوشته های آفتابی ...

با مهر و به امید دیدار
لیلای لیلی

nasrin said...

خیلی پست زیبایی نوشتید!