Tuesday, March 30, 2010

ادریس جانم

می‌ نویسم تا بدانی من به یاد این سال‌ها که می‌‌گذرند هستم.
این سال‌ها که می‌‌گذرند ، این روز‌های شاد و غمگین که بر زندگی‌ مان می‌‌رود ،
این گذشتن‌ها و گذر نکردن ها، این پیر شدن‌ها ی بی‌ دلیل.
پس هر سال آرزوی یک لبخند بیش از سال قبل .
پس هر سال، آرزوی همان سال قبل را به دوش کشیدن ،
به یاد هر چه زیبا و گه گاه سرد،غمگین...
امسال را آرزو می‌‌کنم،شب تولدت چشمهایت را که می‌‌بندی،
رویایی تازه ، امیدی نو ، حسی پر شور ، در خیالت آرزو کنی‌.
این بار را نخند به این امیدواری من، دلم می‌خواهد شاد ببینم ات
از آن شادی‌های بی‌ دلیل ، از آن شادی‌های بی‌ پایان.

تولدت مبارک

P.S. این نوشته از من نیست.

2 comments:

shahab said...

salam hal shoma?
rastesh kasi umade adrese bloge shoma ro vasam gozashte zaheran in neveshte baraye shomas man in matno 1ki az doostanam baram mail karde bud gofte bud matne khodeshe bazam man az shoma mazerat mikham age mibinid moshkeli dare man matno hazf konam agaram na ke,,,montazere javabetunam

Leilaye Leili said...

hich maslae-i nist
in neveshte az mane
vali khob hast va hamin

lAzem nist baresh darin ya ...
it is ok with me dear.

bA Arezooye behtarin hA
Leila