Thursday, May 20, 2010


The things I didn't say
شل سیلور استین

" وقتی چمدون‌شو برای رفتن بست
بهش نگفتم: این کارو نکن کوچولو،
بهش نگفتم: بیا اینجا عزیزم، و یه بار دیگه با من سعی‌تو بکن

وقتی ازم پرسید دوسش دارم؟
من فقط سرمو برگردوندم
اون رفت و حالا من همه‌ی چیزایی که نگفتم‌و می شنوم.

نگفتم: متاسفم کوچولو، چون نصف تقصیرا مال من بود
نگفتم: روش کار می‌کنیم، چون همه چیزی که لازم داریم عشق و ایمان و زمان ئه.
گفتم: اگه این راهیه که می‌خوای، من سر راهت نمی‌ایستم
اون رفت و حالا من همه‌ی چیزایی که نگفتم رو می‌شنوم.

اونو توی بازوهام نگرفتم و اشکاشو با بوسه پاک نکردم
نگفتم اگه تو اینجا نباشی زندگی‌م هیچ معنایی نداره
به تمام اون بازی ‌هایی که آزادم انجام بدم فکر کردم
اما همه‌ی کاری که می‌کنم اینه که به چیزایی که نگفتم گوش می‌کنم.

نگفتم: کتت رو در بیار، من قهوه درست می‌کنم و حرف می‌زنیم
نگفتم: اون راهی که بیرونه، یه راه طولانی و بی‌پایان، توی تنهائیه
گفتم : خداحافظ! برات آرزوی موفقیت می‌کنم. خدا به همرات
و اون رفت و منو اینجا تنها گذاشت تا با چیزایی که نگفتم زندگی کنم ...

6 comments:

Anonymous said...

VAGHTI TOO GHORBAT TANHAM VA BE HAM RIKHTE.VAGHTI HAMEYE DARDAYE DONYA ROO SARAM ROOZ BE ROOZ HAVAR MISHE BISHTAR. IN NEVESHTEHAYE TO DOROST MIZANE VASATE KHAL.KE MAN MITAVANESTAM VA NAKARDAM. BAYAD KHEILI CHIZA RO MIGOFTAM VA NAGOFTAM.TEKOONAM MIDI LEILA JAN. CHEGHADR NAZDIKAM BEHET KHODA MIDOONE.

SOGAND said...

NEMIDOONAM CHERA TOO COMENTE BALA HAME CHI SABT SHOD ELA ESMAM.

تاریک said...

به به عالی بود
شاید قصه ی همه ی ماست
چیزهایی که نمی گوییم
حرف هایی که نمی زنیم
تو نشنیدی صدات کردم
نمیدیدی نگات کردم
ازت خواستم نفهمیدی
چی میخواستم نپرسیدی
چی میخواستم نپرسیدی

دارا said...

ادامه نظرم در یادداشت قبلی

درضمن
دیگه نبینم دست بچه 2 شاخه برق باشه ها
چه معنی میده؟

خیلی باید مواظبش باشین
هرچند که همیشه میگین یوسف مواظب شماست
ضمنا شما چک میل نمیکنین. نه؟

maryam said...

i realy need it. thanks

لیلای لیلی said...

خوب پس من به این پستها ادامه می دهم ... وقتی چیزی چشمم را می گیرد نمی توانم انرا به دیگران نشان ندهم ... و احساسم را با انها تقسیم نکنم

لیلای لیلی