Monday, September 17, 2012


دو روز دیگر من یکماه است که وجترین هستم.
حالا شروع کرده ام به دقت (بیشتر از سابق) در لوازم ارایش و بهداشتی ام ... که این روشهای بیرحمانه و غیر انسانی مرسوم روی جیوانات ازمایش نشده باشند ... مدتی است دقتم کم شده است
صابون را و پنیر را و هرچیزی را که کوچکترین عنصر حیوانی در ان دارد ... حذف کرده ام
در بستتی در ادامس ... در موارد پراسسد شده

باید بازگردم بیشتر و بیشتر به هومیو پاتی و نتروپاتی ... برای دردها و درمانهای روزمره ام ... این سخت ترین بخش است ... علم داروسازی بر پایه ی شکنجه ی حیوانات استوار است ..

دوست دارم یک روز زندگی کنم و حس کنم ان روز هر چه کرده ام ... پوشیده ام .. خورده ام و استفاده کرده ام بدون شکنجه و ازار و خشونت به یک حیوان دیگر درست شده باشد

8 comments:

مهتا said...

آدمها همیشه خودخواه بودن...

Anonymous said...

Ma ke nafahmydym,shoma.Mister.not today
Miss.Sorry,really realllllllllllllllly OK.next time I swear...

Anonymous said...

Boghch hamom mybarym,baghche laghad mykonym,sar be dywar myzanym,dast be asman myasaym ta to bargardy.lanaty.OK

Anonymous said...

Be Khoda shakyam

Anonymous said...

No noooooooooovo

Anonymous said...

No noooooooooooo

Anonymous said...

Man ham toye tark hastam, vasam doa kon.indafe jady jady

Anonymous said...

Ma khlagh mykhaym yala