Thursday, January 23, 2003





                        اي مهربانتر از من،
                                           - با من .
                        در دستهاي تو،
                        آيا كدام رمز بشارت نهفته بود ؟
                        كز من دريغ كردي .

                        تنها تويي،
                        مثل پرنده هاي بهاري در آفتاب
                        مثل زلال قطره باران صبحدم
                        مثل نسيم سرد سحر،
                        - مثل سحر آب
                        آواز مهرباني تو با من،
                        در كوچه باغهاي محبت،
                        مثل شكوفه هاي سپيد سيب،
                        ايثار سادگي ست .

                        افسوس !
                        آيا چه كس تو را،
                        از مهربان شدن با من،
                        مايوس مي كند ؟

                                                                              از حميد مصدق

No comments: