Thursday, April 3, 2003

راهنماي آموزشي براي عكسبرداري از صفحات اينترنت


دوست وبلاگ نويسم سياوشٍ سانسور هرگز در وبلاگش كلي راهنماي كارهاي مختلفي مثل آموزش فلش، صدابرداري و HTML دارد كه به درد وبلاگ نويسها مي خورد ... من ازش خواهش كردم كه به من ياد بدهد كه چطور از صفحه ي وبلاگ عكسي بگيرم و سياوش يك دستوزالعمل بسيار عالي تصويري درست كرده است و برايم فرستاده و البته در وبلاگش هم گذاشته است. ممنون.

درست مثل وقتي كه سر قضيه ي يكسالگي وبلاگم راجع به نحوه ي اشنايي خودم با بابا و دخترش نوشتم لازم مي دانم كه توضيح دهم كه من با سياوش هم سر قضيه اي كه در وبلاگ عمومي پيش آمد آشنا شدم، يادم هست كه فضولك بر اساس اعتراض من و چند نفر ديگر نوشته ي بچه ي بي چاك و دهن را پاك كرده بود و سياوش اعتراض كرده بود و البته مراد كه لب نداشت هم... فكر كه مي كنم مي بينم آنهايي كه آن موقع باهاشان اختلاف داشتم دوستان بهتري درآمدند از آب !!! فضولك و بابا و دخترش هم. فضولك البته يكخورده از من عصباني تر است، از همه چيز ... گمانم ناملايمات در من تبديل مي شوند به سرخوردگي ... و در او به خشم. مراد هم كه غلط نكنم مثل خودمان از آن آدمهاي ناراحت است و تيره و تبارش چندان دور نيست... مي گويم بد هم نيست هر چند وقت يكبار يك بحثي راه بياندازيم و دعوا كنيم بلكه چند تا دوستي خوب از تويش در بيايد! ... خوب غيبت بس است! برگرديم سر اصل مطلب:

عكسبرداري از صفحات اينترنت

No comments: