Thursday, January 22, 2004



ديروز performance review ي من بود براي يكسال گذشته. با رئيسم نشستيم ... گفت كه در سال گذشته شاهد پيشرفت من بوده است و ... من كه شاخم در آمد چون وقتي خودم داشتم فرم را پر مي كردم، حتي يك آيتم نبود كه احساس كنم از سال گذشته در آن بهترم!!! به من گفت كه مي داند كه من در انتها مي خواهم مدير پروژه شوم و پيشنهادش اين است كه يك سال ديگر در بخش مناقصات ساختماني بمانم و .... بدين ترتيب انگار Lay off بي Lay Off !!

نه! من به اين راحتي به وصال ايران نمي رسم. به آن مرحله هم نرسيده ام كه زير همه چيز بزنم و استعفا بدهم و .... پس نشستم و براي چند ساعت فكر كردم و تعداد روزهاي مرخصي ام را از مركز پرسيدم و برنامه اي ريختم مبني بر اينكه فروردين ماه براي يك هفته بروم لس آنجلس براي شركت در عروسي قديمي ترين دوستم و تيرماه براي حدود يكماه بروم ايران. دانشگاه هم مي خواهم بروم. دوست دارم كاري هم در يكي از كشورهاي اطراف ايران پيدا كنم. بچه دار هم مي خواهم بشوم. اينهم شد زندگي؟

No comments: