Monday, June 28, 2004

يادت هست ... يادت هست ... يادت هست ان اتاق کثيف خاک گرفته را که کارگرهاي افغان همه با هم در ان زندگي مي کردند ... و آن يک را که دوتار مي زد و آن يک را که تمام شبهاي ماه رمضان قران مي خواند.
و استکان نعلبکي هاي کثيف که ما درشان چاي مي خوريم.
جواني عجب چيز دل انگيزي است.
سگ سياه رنگ کثيف را نزديکي هاي غروب در جعبه اي مي گذاريم و مي رسانيم به مطب يک دامپزشک. سگ کارگاه را که اتوبوسي زيرش گرفته بود ... و کهنه کارها فکر مي کنند که ما جوانيم و احمق. نه! فکر مي کنند که من جوانم و احمق و تو ...
کهنه کارها حق داشتند.



4 comments:

Anonymous said...

mahnee.persianblog.com
leila asheghi jorme dirine ist , divanegi ham ghesate koochakist faghat az aanhame jorm ....

دلقك said...

engar
tanha taghire malmous, shoroue noei binazmi dar barnameye har rooze ast....shayad...va andaki dard....

Anonymous said...

سلام ...حال همه ما خوب است اما تو باور نكن
ليلي عزيز بلاگ قبلي رو بيشتر دوست دارم ولي خوب اين هم مباركت باشه
_________________________________________________
براي ... ازت ممنونم هم به خاطر شعر و هم به خاطر اينكه يادم بودي... خيلي كمتر از قبل ميآيم اينجا و كامنت ميگذارم ولي خوب هر وقت ميام و ميبينم كه شما يادم بوديد خوشحالم ميكني يه عالمه ....
اين هم يه شعر ناقابل تقديم به همه دوستاني كه كامنت منو مي خوننن ......البته (حساب محسن جداست )
_ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
با هر كه رفت، رفت دلم، مال من كه نيست/ اين درد كهنه، قصه امسال من كه نيست/ من بي دلم، دلي كه به نام تو كرده ام/ دل دل نكن، بزن به زمين، مال من كه نيست!/ اي آسمان، به هر چه قسم خوردني، قسم/ حال تو، مه گرفته تر از حال من كه نيست/ من آن منم كه خيره به سقفم نه آسمان/ پرواز هست، زير پروبال من كه نيست/ آري، خلاصه با تو بگويم كه روي خوش/ با هر كه هست، با من و امثال من كه نيست

به دل هميشه دريات از اوني كه هميشه كويره --ليلا---اراك

Tarîk u Rûn said...

به کلمات گنگت عادت کرده ايم.شايد هم من خيلي خنگ مي باشم
در ضمن اين سيستم کامنتتم زياد ايده جالبي نبوده