Tuesday, June 29, 2004

يادداشت اول: تعداد زيادي از بچه هاي ايراني توي اورکوت پروفايل گذاشته اند و تقريبا تمامشان ( حتي خودم!) براي Sexual Orientation شان کلمه ي Streight را انتخاب کرده اند ... که يعني همان Heterosexual که يعني کسي که تنها به جنس مخالف گرايش دارد ... اما در انجا که اورکوت سوال مي کند که "Here for" - گمانم اشتباها- مي نويسند: Dating Men & Women. يعني به هر دو جنس گرايش دارند و Bisexual اند ... فکر مي کردم اگر يکي بيايد از روي اورکوت روي جوانان ايراني تحقيق کند چه نتيجه هاي درخشاني خواهد گرفت!

يادداشت دوم: پنج شنبه اينجا تعطيل رسمي است ... با يچه ها ميرويم کمينگ. مي رويم کمي در Algonquin park بچرخيم ... گمانم شنبه شب برگرديم ... يکشنبه هم ...

يادداشت سوم: از تو نپرسيدم که پژو در ايران چند است. يا اينکه آيا داشتنش در کنار امتيازاتي ديگر شرط مسلم از ما بهتران بود تا تو را با پيوندي خوني در خودشان بپذيرند . نمي پرسم که قيمت زمين در يوسف آباد چقدر است ... که آيا فرزندانت از فرهنگ و ارزش طبقاتي اقوام دست چين شده شان خوشحالند ... يا پسر استاد بهمان و پدر دکتر بهمان همنشيني شان چقدر و چطور از "جمعه" و "عبدالحق" افغان ارزشمندتر است. نمي پرسم چرا که اهميتي ندارد. تو هم ديگر مي داني که اهميت ندارد. دلگير که نمي شوي ... ها؟

يادداشت چهارم: سيستم نظرخواهي و قالب نظرخواهي و همه چيز را عوض کردم و ساده ترينشان را گذاشتم ... مي گويم: "بيخود حرف نزن. اين نشان مي دهد که نظر ديگران برايت مهم است." شانه بالا مي اندازد: "ديگران برايم مهمند . شک نکن ... نظرشان اما ... " و ديگر به من توجهي نمي کند.

يادداشت پنجم:صبر بي فايده است ... و اميد بستن به اين حس بي اساس... پدر بچه را انتخاب کردم. مي داني که کي مي تواند باشد ... يک حدس ساده ... هاه!... "معلومه که خودشه!" همان اول هم با اين ايده موافق بود ... بايد به خودش بگويم. آسان هم نيست.بعد از سالها دوستي. "قبول مي کند ... قبول نمي کند ... قبول مي کند ..." خواهيم ديد. بايد دل را به دريا زد.

No comments: