Wednesday, May 17, 2006

یادداشت اول: بلیط کنسرت راجر واترز را خریدم. ۲۲۰ دلار . هنوز دقیقا نمی دانم جایم کجاست. گوگوش را خواهم خرید .... وقت هست. می گوید: خیلی داده باشی ۸۰ دلار ... می گویم: سه برابرش کن. می گویم: فکر کن باخ کنسرت داشته باشد. فکر می کند. می گوید: باخ قیمت ندارد. می گویم: خوب رودریگو. می گوید: من بیشتر از ۸۰ دلار برای یک کنسرت نمی دهم. می خندم: برای راجر واترز من سرم را می دهم!

یادداشت دوم: چند تا از برنامه های پیاده روی-دوچرخه سواری در اطراف تورنتو در این آخر هفته را گذاشتم اینجا اگر بخواهی با گروه های فعال اهل طبیعت همراه شوی در این ناحیه تعدادشان بی شمار است.

یادداشت سوم: در ادمونتونِ کانادا هم یک Serial Killer پیدا شده است که زنهایی را که از راهِ فروش (نه! ... اجاره ؟ .... نه! ... در اختیار گذاشتن؟ ... چه می دانم . هیچ کلمه ای مناسبی پیدا نمی کنم ... کلمات قدیمی هم همه بوی نا می دهند ...)* تنشان زندگی می کنند می کشد. گزارش می گوید که از سال ۱۹۸۳ تا کنون جسد بیست زن از این دست پیدا شده است و جمعیت ۴۰۰ نفره ی Sex Trdae worker ادمونتون در بیم و هراس به سر می برد ... لینک

*اینجا به انگلیسی به به شاغلان این شغل می گویند: Sex Trdae worker

یادداشت چهارم: پارلمان کانادا امروز به بررسی ماموریت کانادا در افغانستان می پردازد. دولت محافظه کار یک مهلت کوتاه به پارلمان داده است که در مورد تمدید ماموریت کانادا در افغانستان تصمیم بگیرد. ناتو از کانادا خواسته است که نه تنها تا سال ۲۰۰۸ در افغانستان بماند، که کنترل فرماندهی کل افغانستان را از نیروهای Coalition تحویل بگیرد. ماموریت کانادا که در زمان دولت لیبرال - به عنوان هوادارای از صلح- شروع شده بود و در زمان دولت محافظه کار تغییر کرد امسال پایان می پذیرد
گمانم امریکا می خواهد دستش را خالی کند.
ترس انگیز است.

یادداشت پنجم: این احمدی نژاد ... از قرار یران پیشنهاد اتحادیه ی اروپا را در خصوص انرژی هسته ای رد کرده است. احمدی نژاد گفته است:

Do you think you are dealing with a four-year-old child to whom you can give some walnuts and chocolates and get gold from him?"

طلا ....

No comments: