Saturday, March 20, 2010


تحویل سال نو بیرون زندان اوین

3 comments:

Rioter said...

سلام
سال نو مبارک
من مدیر سایت کولاک هستم
ممنون که منو لینک کردید
فقط یه خواهش لطفا ادرس بدون فیلتر منو
بزارید
http://koolaak.biz
یاعلی

medichi said...

سلام.
می دونی چیه؟
همه ما برای اونهایی که توی امسال رفتن غصه خوردیم..
اونقدر غصه..
که به مدت یک ماه به زور روزی یه تا لورازپام خودمون رو خواب می کردیم....
صبح تا شب خواب..
می دونی این یعنی چی؟
زندگی سخته...
باور کن..
به قول خودت تو غربتی..
اما تو این یک سال گذشته شاید هزار بار ارزو کردم که ای کاش تو اون غربتی باشم که تو هستی....
نگذاشتن که زندگی کنیم دوست من...
نگذاشتن..

www.medichi.blogfa.com

لیلای لیلی said...

حقا نگذاشتند که زندگی کنیم ... و همین که می کنیم هم یکجور ایستادگی است ...

می دانی مهدی چان ... زندگی در مهاجرت سخت است ... به خاطر داشته باش ... چیزهایی هستند که به دست می آوری ... چیزهای خوب ... ولی چیزهایی هستند که از دست می دهی ... و هیج جیز هیچ وقت جایشان را پر نمی کند ...
حس من از زندگی در تورنتو باید خیلی شبیه باشد به حس کسی که از یک زلزله ی مهیب برخاسته است و همه چیزش را از دست داده است ... و حالا هلال اجمر به او یک خانه و یک ماشین و یک وام طولانی داده است و او مرتب باید بنشیند و عوامل سعادت خود را باز شمرد: زنده ام ... آرامم ... چیزهایی را دارم که ...

و جواب نمی دهد.
می دانی ... شاید وقتی زلزله ای می اید ... بهتر باشد که آدم با غزیزانش یکجا برود ...

لیلای لیلی