Thursday, May 28, 2009

ای در شکسته جام من







7 comments:

Anonymous said...

hata negah karda be in pesarake koochooloo dalile sanihaye gerye mishe che berese be zendei dar kenaresh va hata lamsesh ...omidvaram in ehsase innocent hamishe daresh baghi bemoone...

Anonymous said...

che pesar khoshgale , to ro khoda movazab bash sarma nakhoreh, hanoz hava sardeh

Anonymous said...

ای در شکسته جام من

doosesh daram.hamishe salmo shad bashid dar kenare ham.

دارا said...

سلام
بعد از تولد یوسف ناز این دومین یادداشت من برای شماست
بزنم به تخته
عجب خونواده همگونی
ارزوی بهترین واستون دارم
یه حس جالب دارم به یوسف دارم
یاد بچهک میافتم و اینکه با چه هیجانی ازش میگفین
و باهاش درد دل میکردین
خیلی خوشحالم که حالا هندونه تو سرخ و شیرین از آب در اومد
لذت ببرین از زندگی
که زندگی همینه و بس

آسمان خدا said...

ای جون دل ام
چقدر عزیزه این بچهک

آوات said...

به این می گن پسر کالکل زری:))

reza mir said...

ببوسش ،آبدارررررررر