Sunday, December 15, 2013







يك روزهايي ياشار يوسف اصرار دارد كه شخصيت منفي كارتون "توماس -قطار" است يعني "اسپنسر"
اسپنسر سريعترين و قويترين قطار است اما رفتارش با قطارهاي ديگر خوب نيست و اصرار من بر اينكه توماس مهربان است و به دوستانش كمك مي كند و هيچكس اسپنسر را دوست ندارد بي فايده است.

يك روزهايي ياشار يوسف اصرار دارد كه "pink Iron man" است. براي اينكه او "بدگاي" است و چون از من شنيده است كه "Iron man" قهرمان نيست و "انتي-قهرمان" است حالا هر روز به من مي گويد: "مامي! من hero نيستم من anti-hero هستم!"

ديروز مرتب تكرار كرده است: "I hate Thomas" و من به او تاكيد كرده ام كه hate كلمه ي خوبي نيست.

***

امروز از اتاقش بيرون مي دود و مي گويد: " Mommy!! I hate hate"
مي پرسم كه منظورش چيست مي گويد كه "Means that I don't hate anymore"

و در جواب من كه از او مي پرسم از كجا اين را شنيده است مي گويد: "خودم مامي! ... خودم بهش فكر كردم"

خدا به داد من برسد ... يك شباهتهايي دارد از خودش نشان مي دهد كه بوي خوشي نمي دهند.
حالا هم دارد دور خانه راه مي رود و مي گويد: "I hate hate!"

No comments: